S cieľom zefektívniť podporu pre užívateľov a lepšie vyhovieť Vašim požiadavkám, Vám zabezpečujeme evidenčný systém podpory. 

Každá požiadavka je evidovaná v tikete, ktorému je pridelené jedinečné číslo. Číslo tiketu slúži na monitorovanie pokroku a odpovede online. Aby ste mali prehľad, poskytujeme Vám kompletný archív a históriu všetkých vašich požiadaviek. Pre vytváranie požiadaviek je potrebný platný e-mail.


Ak sa s nami potrebujete spojiť telefonicky, neváhajte nás kontaktovať na tel. čísle 0919 04 66 86

V prípade problémov s prihlásením, Vám odporúčame vymazať cache pamäť Vášho internetového priehliadača, prípadne využitie iného prehliadača.

Pokiaľ Vám napriek tomu nepodarí prihlásiť, môžete využiť možnosť vytvorenia tiketu zaslaním e-mailu na adresu podpora@pcworms.sk.